Träning

Hej! ;) Hemma från stan nu (eller ja, kom hem för ca 1 timme sen :P) . Var där med Mathilda, Julia.J, Amanda och Lovisa. Vi började med att äta lunch på Fröken Olsson, sen gick vi runt och kollade i massa affärer och så avslutade vi med en fika. Jättekul och mysigt! ♥ Tog bussen sen och mötte upp mamma på banken och fixade mitt ID kort. Har fått mitt betalkort + kod nu, så måste bara lägga in pengar på det sen är det fritt fram att änvända det, haha! Nej men känner att jag är lite efter med att skaffa eftersom man får ha det redan när man är 13 år :S

Ska iaf på träning snart. Var ett tag sen jag var på det (förrutom träningslägret då) eftersom jag vart förkyld. Men ser ut såhär just nu ↓


Fejksmile nr.1 :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test