Stadslags uttagning


Min "snygga" tröja jag fick som man ska ha på sig på träningarna/uttagningarna. Står nummer på ryggen för att tränarna ska komma ihåg vem som är vem ;)


Godmorgon! :) Är uttagning till stadslaget idag igen - så om ett tag bär det av! Vart skitnervös igår innan träningen, men idag är det lungt för nu har man ju träfat alla tjejer och så. Är bara jag och Elin (målvakt) från vårat lag i min grupp, dom andra 5 nominerade från vårat lag är i den andra gruppen som tränar efter oss. Är totalt 70 tjejer, så som ni förstår kan ju inte alla vara i samma grupp :P Tyckte det var jättedåligt först att jag var ensam utespelare från mitt lag, men det var faktiskt bra för då lär man j ukänna dom andra ist och koncentrerar sig bättre tycker jag :) Nej, nu ska jag inte babbla mer om detta, utan ni får ha det så bra idag! Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test