Jag saknar dig

           

Hej hej! Var och såg "Jag saknar dig" idag med mamma. Jag tycker inte den var så jättebra faktiskt! Den var lite sorglig, rolig ibland (fast den var väl bara min konstiga humor - jag skrattade nämligen där det skulle vara sorgligt :S ) men mest konstig. Om hela filmen och allt som hände i den är verklighetsbaserat så är det väldigt konstigt, för vissa saker kändes väldigt overkliga. Typ som att hon såg sin döda syster i spegeln! Men men, tycker man kan se den men kanske inte på bio utan när den kommer så man kan hyra istället? Har nån av er sett den? Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Svar

Vad roligt! :D

2011-09-10 @ 22:28:28
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test