Bokmässan







Ohh, yeeh! Bilder på nästan alla gratis saker vi fick. Som man brukar säga - Gratis är gott ;)

1. Bamse tidning x2
2. Bokjuryn - barnbokskatalog
3. Nån tidning ^^
4. Vagabond - resetidning
5. Mini anteckningsblock
6. Bok
7. Läkerol smakprov x2
8. Wikipedia klistermärke
9. 3 Pins med olika texter
10. Klistermärken
11. Chokladcrepes
12. Iphone 4 skal
13. 2 armband
14. Sadelskydd till cykeln
+ 2 kuvert man kan ha om man ska skicka större saker inklusive porto (ganska dyrt egentligen)
+ godis
+ frimärken
+ nån mer tidning och papper (reklam)



Hej! :)
Direkt när jag kom hem från skolan åkte jag och mamma in till bokmässan och var där inne i ca 2 och en halv timme. Var första gången för både mig och mammis. Tyckte det var ganska roligt där inne! :) Vi hittade lite grejer att köpa så det var ju bra! Blev 4 st filmer - Projekt prinsessa, Salt, Trubbel i Sagoland 2 och nån annan jag inte kommer ihåg namnet på :P - , ett pennfack, en bok till min kusin och en samlarpärm till min brorsa (tror det var allt...). Träffade också Mathilda och hennes kusin Nina där inne, så pratade lite snabbt med dom. Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

visste inte att det var du som var du! oj vilken konstig mening men alltså jag visste inte att du som skrev denna bloggen var Mathildas kompis! ;) fin blogg du har iallafall!

2011-09-23 @ 22:08:07
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Andrea

åh vad roligt :) jag ska oxå kanske dit idag!

2011-09-24 @ 08:51:42
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test