Willys


Haha, väldigt vacker bild som jag hittade när jag kollade igenom bilder från sommaren. Johanna som är fotograf missade mig lite XD


Hej hej! :) Spelade ju match idag -första för säsongen- och det gick jättebra! Vi vann med 5-3 :D Gjorde 2 (kanske 3) av målen *stolt*, haha nej då :) Men har precis duschat och så nu. Har också hunnit med att äta sen jag kom hem.

Men om en liten stund ska jag och min brorsa gå ner till Willys och köpa lite grejer inför middagen. Jag och min brorsa ska nämligen laga 3 rätters till våra föräldrar, så vi ska handla och lag allt själva och så :) Mamma och pappa vet inte ens vad dom ska få för jag har planerat allt :P Nej men dom ska inte vara hemma när vi lagar det så ja, vi får hoppas att inte något går snett så vi brinner ner hela huset ;) Men ska fixa mig nu då så att vi kommer iväg. Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test