spela.se - papas taco bar

Hej hej! :) Sorry för dålig updatering senaste dygnet, men har haft fullt upp med bla läxor, träna, fira mamma m.m Blir så ibland :S Men men, nu blir det nya tag! Är ju höstlov snart och då ska jag försöka ha bättre uppdatering. Kom gärna med tips om vad ni vill att jag ska blogga om också! Är ju trots allt ni som läser :) 


image description


Alldeles nyss satt jag och spelade ett spel på www.spela.se :) Hade inte vart inne där på huuuuur länge som helst, så tänkte bara kolla om jag hittade nåt kul spel eftersom jag inte hade nåt bättre för mig :P Kommer ihåg när det ända man gjorde när man var inne på datorn var att spela spel där, haha!  Goda tider det där när man slapp blogga hela tiden! Haha, nej då! Bloggar för att jag tycker det är kul! :D Men det spelet jag spelade hette något med "papas taco bar",  och man ska helt enkelt fixa "tacosar" till kunder efter deras beställning ^^

Ska stänga av datorn nu, fixa mig och sen sova. Vill vara utvilad till provet imorgon! Pussisar och godnattisar ;) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test