Mys <3

Hej hej! Har haft en jättelugn och skön lördag :)

Började ju med att jag vaknade halv 12 (!), sen åt jag frukost, duschade, gjorde mig iordning och sånt. Sen vid 1 ungefär åkte jag och Mathilda till Torget. Vi hade tänkt att kolla i massa affärer men vi var så trötta så vi gick bara till några, sen köpte vi milkshake och satte oss i 2 fotöljer och latade oss tills min mamma kom och hämtade oss, haha! Åkte hem till mig då och kollade på film och slappade :)
Sen åt jag middag och efter det kollade jag på "fångarna på fortet" med mamma och Filip och åt gooooodis :P

Har en viktig match imorgon och måste gå upp rätt tidigt, så hade tänkt att börja fixa mig för natten nu. Puss! ;)


Kommentarer
Postat av: Andrea

mysigt!:)

2011-10-23 @ 16:16:30
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test