Gudstjänst

Hej hej! Försökte blogga från iPoden förrut men det funkade inte :( Så himla dåligt, har ju funkat förrut!  Men det jag tänkte skriva då var att jag skulle åka hem till en kompis och fika, och sen skulle jag, han, min mamma och hans mamma gå på en gudstjänst eftersom båda vi ska konfirmera oss och behöver gå på 12 st. Så nu är jag hemma från det :) Var en helt okej gudstjäns faktiskt. Det var ett band där som sjöng mycket och så var det ungdomar som höll i det så det var lite mera "lättsamt" om man säger så. Men träffade många andra där jag kände också, bla Emma och Matilda :)

Men ska fixa min header nu. Hände ju nåt konstigt med min meny igår så var tvungen att återställa min stil och kodmall och börja om. Men var ändå så trött på min gamla design så det gjorde inte så mycket. Det ända jag behållde är ju typsnitt, det runt inläggen och hur menyn ser ut (kopierade det innan jag återställde). Som ni ser har jag ju lagt in en bakgrund med bilder på mig själv, och hela syns ju inte för lite kommer bakom, så här kommer en bild på den. Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test