Godmorgon!

Hej alla! :P Gick upp för ca 45 minuter sen och är redan helt klar! :) Trodde det skulle ta mycket längre tid att packa gympapåse, ät frukost och sånt så har 40 min kvar tills jag ska gå :S Jaja, vet inte riktigt vad jag ska göra, men kommer nog på något.

Men ikväll ska min klass ha disko för lågstadiet på skolan för att tjäna pengar. Kommer bli jättekul! Gillar att fixa, planera och sånt :) Men det jag tänkte säga med det var att vi slutar 15.35 och sen ska vi vara tillbaka i skolan 16.30, så kommer inte hinna blogga då, eftersom det tar ungefär 15 min att cykla hem och sen 30 minuter att gå tillbaka :S Men men, har redan bestämt vad jag ska ha på mig så kommer nog gå bra! Det ända jag inte vet är vad jag ska vara utklädd till - vi ska nämligen ha maskerad disko för dom små, och då tänkte vi att vi också skulle vara utklädda. Ha en bra dag! Puss ;)

image description

Kommentarer
Postat av: J U L I A :)

söt tjejen!

2011-10-23 @ 10:12:26
URL: http://jupeaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test