***

Hej hej! :) Ska snart gå och lägga mig, men tänkte skriva lite kortfattat vad jag gjort idag först. Låter bra va?? ;) Nej men jag har spelat inntebandymatch (blev 4-4), busat med mina kusiner som var här och fikade, spelat iPod spel, duschat, ätit m.m 

Ska kolla igenom spanskan snabbt nu, har glosor tills imorgon och kan typ hälften.... Oppsi! Men jag orkar bara inte göra läxor på helgen! Därför har jag inte tränat någonting på varken tyska eller No, och har prov på tisdag och torsdag :S Blir väl att träna jättemycket imorgon då... KUL!

Men men, ska somsagt lägga mig nu, vill ju inte vara skittrött imorgon! Klockan är iochförsig inte så mycket, men ska ju fixa mig innan och så också. Puss! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test