♦♦♦♦♦

image description

Hej sötisar! ;)
Åt precis middag med min familj. Blev kycklinggryta idag. Gott!

Men innan det så pluggade jag europakartan inför geografi provet, och nu ska jag läsa igenom sidorna också. Ca 20 sidor är det. Funny! :S Men det måste göras, och eftersom vårat betyg ska sättas efter det här provet/tentan så är det ju väldigt viktigt!

Men ska på innebandyträning sen också, men åker inte förräns ungefär halv 8, så har gott om tid på mig. Har ju "Sen-träning" på torsdagar så kommer inte hem förräns typ 10- halv 11.


Nej, men nu måste jag gå och plugga - plugga - plugga! Puss! ;)


Kommentarer
Postat av: Andrea

sv: tack ^^

2011-10-13 @ 19:03:41
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test