3 rätters middag


Förrätt -
Minipizzor med philadelphiakräm, rucolasallad och parmaskinka.




Varmrätt - Potatis och purjolökssoppa med vitlöksbröd.



Efterrätt - Chokladmousse med godisbitar som dekoration.



Hej! :) Jag och min brorsa lagade ju som sagt 3 rätters idag till oss och våra föräldrar, och här ovanför kan ni se bilder på alla rätterna. Efter vi ätit spelade vi Alfapet och sen " Med vilda gester" - sjukt kul spel det alltså (med vilda gester)! :D

Nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på nåt/några avsnitt av Modelljakten på www.kanal5.se  - Kenza är ju med där! :P Kram och Godnatt sötisar ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Åh vad gott! Var det inte svårt att göra pizzorna?

Efterrätten såg väldigt god ut :D

2011-10-01 @ 22:47:42
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test