Uggs - Australia









Fick hem mina Uggs jag beställde för kanske en vacka sen igår! *happy* :D Nej men tycker Uggs är väldigt snygga, annars hade jag ju inte beställt dom ;) Men det var väldigt snabb leveranstid på dom, och det är ju alltid bra, och sen var frakten gratis :) Fick med en schnyggelischnygg påse också (på bilden längst ner), kommer nog aldrig använda den för den är rätt liten men ändå :)

Jag tror det är så med Uggs att antingen tycker man dom är jättesnygga eller så hatar man dom! Vad tror ni och tycker ni  Uggs är snygga?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaaa är det höga eller låga?

2011-11-18 @ 12:21:43
URL: http://eelmlmaa.blogg.se/
Postat av: mathilda

åhhhh lyllooooos :D



ps. klubban till bollen till hålet!

2011-11-18 @ 16:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test