Stockholm - Here I come!



Hej och godmorgon! :)  
Nu sitter mammis och jag på tåget påväg till Stockholm! Vi ska få frukost här, så vi har lite att göra iallafall under ca 3 timmars lång tågresa :)  Har med mig min FRIDA tidning och en bok också så det kommer säkert gå bra :P

Vart jättelänge sen jag var i både Stockholm och åkte tåg, så kommer bli jättekul! Har vart i Stockholm 2 gånger förrut, en när jag var kanske 4 år och en när jag var kanske 8-10 år. Senast jag åkte tåg var för kanske 4-5 år sen! :O

När vi kommer fram kommer vi först åka till hotellet, checka in och lämna våra väskor - Sen ut på stan och Shoppa! :D Vi har inte jättemycket uppbokat som vi ska göra, det får bli som det blir :) Det ända jag vet är att vi ska på Romeo & Julia på fredag kvällen, annars inget. Men vi kommer säker shoppa och äta på restaurant (eller ja, det vat jag att vi ska). Vi har inte pratat om att vi ska "kolla på" slottet, men det gör vi säkert ändå. Vi har ju lixom 3 dagar där :P

Kommer hem sent på lördagkväll, och kommer INTE blogga nåt när jag är i Stockholm, men har fixat några tidsinställda, så kolla in här ändå! Puss! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test