Justin Bieber - Under the Mistletoe ♥



Åhh, äntligen är den min :D Mamma var på Ullared igår, och då köpte hon den till mig ♥ Tack tack! Har inte börjat lyssna på den än, för jag vill spara den till lite närmare jul - är ju trots allt en julskiva :P Men kommer nog inte kunna vänta så jättelänge!

Min brorsa blev jättesur när jag sa att jag ville ha skivan, för han gillar inte Justin så mycket, haha! Kommer bli kul att spela den för att reta han XD

Och ja, jag vet att det går att lyssna på den på Spotify, men jag tycker det känns mycket mer "äkta" att lyssna på en skiva och så är det ju jobbigt att ta fram datorn och allt om man vill lyssna på låtarna på tex julaftonskvällen när man är med sin släkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test