Home!

Hej hej hej!!! :D Sorry för att jag inte bloggat tidigare men jag har inte haft tid. Ett inlägg om Stockholm kommer senare när jag laddat över bilder och så. Ska även visa er vad jag köpte när jag var där om ni vill. Vill ni det?? Jaja, kommer nog komma ändå ^^ Kan nästan inte hålla mig från att berätta allt vi gjorde där, men ska somsagt vänta tills jag fört över bilderna från kameran till datorn. Hade inte våran braiga system med oss, utan en liten platt som väger mindre, så bilderna är inte super, men det funkar :) 

Jaa, idag då? Hade match förrut, vi vann med 4-2 :D Jag la ett mål och en assist också, så ligger på delad första plats i Skytteligan eller vad det kallas *stolt* :)  Jao jao, ska läsa lite i min bok nu och sen packa väska inför imorgon. Ska ha träning innan skolan imorgon med DM laget... så om någon i min klass läser detta kan ni väl säga till att jag, Julia och Amanda kommer vid 10-10.30 nån gång. Det vore jättesnällt! ♥ Puss ;)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Nu har min fototävling avslutats på min blogg. Gå in och kolla om det var du som var en av de 5 som man nu kan rösta på!

2011-11-07 @ 19:12:41
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test