...



Hallå där! ;)
Ska stänga av datorn nu och gå och läsa i min nya Frida tidning jag fick hem igår :) Ska försöka lägga mig lite tidigare idag, eftersom jag mår lite-sådär-halvdåligt-men-ändå-ganska-okej idag, haha :P Nej, men mådde som sagt inte bra igår, och det var troligtvis för att jag inte sov alls mycket natten innan, så igår la jag mig tidigt - och idag mådde jag nästan bra. Så stannade hemma från träningen idag, för att vara frisk på söndag och så att jag får sova ordentligt en natt till. Annars hade jag inte kunnat lägga mig förräns 11- 11.30 och sen gått upp halv 7 så ja, man får inte mycker sömn då. Typ 6 timmar, och man behöver ju runt 8.

Men men, ska stänga av datorn nu somsagt! Puss och godnatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test