Godmorgon + redovisningar

    

Godmorgon godmorgon
* sjung som i den där låten* :D  Gick upp för ca 15 minuter sen. Fast jag vaknade av mig själv för typ en timme sen men eftersom jag hade ställt klockan på halv 8 så låg jag kvar och gosade, hihi ;)

Gick iaf in på datorn för att träna på våran Historia redovisning ( måste träna till powerpointen) . Är sjukt taggad nu på att redovisa både engelskan och historian så vi får hoppas på att vi gör det idag!! :) Är bara lite nervös.... :S Nej, nu ska jag gå och käka frukost för det kurrar i min mage :P Tror jag ska fixa lite scrambeleggs och bacon, mums :)  Kramelikram och wish me good luck med redovisningarna ;)


Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Har nu utsett 5 styckna veckans blogg vinnare! Vem vet, kanske blev det just du? :) Pussss

2011-05-25 @ 23:41:10
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test