Fruktsallad

Ledsen att jag inte hunnit blogga så mycket på sistone. Egentligen har jag inte haft så mycket att göra så jag ska inte skylla på det utan jag har helt enkelt inte haft nån lust, inte vetat vad jag ska blogga om m.m. Blir även ledsen när jag inte får så många kommentarer eftersom jag ser att det är många fler dom läser bloggen än som kommenterar. Självklart förstår jag om man inte orkar kommentera på vartenda inlägg och ibland finns det ju inget vettigt att kommentera om heller :P  Men jag skulle bli jätte glad om just DU lämnar en liten kommentar på min blogg då och då. Är ju även så att dom som komenterar på min blogg är ju dom jag skriver kommentarer till på deras bloggar. Förstår att det inte är många som har orkat läsa denna texten men aja, nån är det väll :) Tex du som läser just nu ;)





Vi hade äpple, päron, banan, vindruvor, jordgubbar och melon i fruktsalladen.



Hej på er :)

Igår efter skolan så gick jag, Johanna och Emma ner till Willys och köpte massa god frukt. Sen gick vi hem til mig och fixade fruktsallad och kollade på film. Vi kollade på BRATZ the movie. Bestämmde att jag var Jasmine, Emma var Cloe och Johanna var Jade, haha ;) Barnsligt men roligt :D 

Nu ska jag äta hamburgare :) Mums :P


Puss ;)


Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A

Jag orkade läsa texten, och jag ska börja kommentera bättre :)

2011-03-12 @ 13:42:27
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test