Sunny


                           Fotograf - Johanna.G ||  Modell - jag || Redigering - i photoscape av mig



Hej hej! :D Idag är det verkligen jättehärligt väder ute! Nu känns det verkligen som det är sommar ute :) Men varför sitter jag inne då? Jo, för att jag väntar på Johanna för vi ska hitta på något idag och så är ju solen som allra starkast nu också. Men jag var ute förrut och slappade i skuggan av ett parasoll och läste i min bok. Sjukt bra serie asså! Böckerna heter TRE+ namn på just den boken då. Finns 10 böcker eller nåt såntdär, så har ingen aning om varför serien heter TRE, haha, men den är iaf jättebra! Läs dom! ;) Handlar om 4 tjejer och så i början får man veta att nån av dom kommer bli mördad (men inte vem och varför) och en så spolas tiden tillbaka 3 veckor och så får man följa dom och så :) Nej, nu ska jag gå ut och fortsätta läsa i min grymma bok! ;) Kramis F


Kommentarer
Postat av: M A T H I L DA

Svar: las damer ;D

2011-06-28 @ 13:28:49
URL: http://mmiah.blogg.se/
Postat av: M A T H I L D A

Svar: Nej ingen lugg, jag tänkte spara ut den jag har :) Men en annan gång kanske!

2011-06-28 @ 13:29:54
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test