Min midsommar + pics

Hej hej! :) Gårdagen (midsommarafton) började med att jag, Emma och Johanna träffades för att plocka blommor och göra våra kransar ↓





Sen åt vi midsommarlunch var för sig, och sen åkte jag, Emma, Johanna, Filip och pappa till ett midsommarfirande. Det blev dock ingen dans för oss, men vi fikade lite och gick runt och kollade och så. Vi träffade även min farfar + några andra där.





Sen vid 5 gick vi (jag, pappa och filip - mamma är sjuk) hem till Emma, dit Johanna + familj också kom. Där åt vi förrätt, varmrätt, körde tävlingar, hoppade studsmatta, spelade wii m.m

Sen gick vi hem till Johanna, och på vägen dit plockade vi 7 sortes blommor utan att prata och så gick vi över 7 staket/gärsgårdar.
Min bukett↓



Väl hemma hos Jojjo åt vi jordgubbstårta och kollade på roliga/coola/läskiga videos på Youtube. Sen kom vi hem ungefär vi 12-1 nån gång.

Så, det var det! Puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test