Hard rock cafe

Hej hej! :)

Idag var jag först med Emma och då sparkade vi runt på våra sparkcyklar, hoppade studsmatta, spelade badminton, gick och badade en snabbis  (det var så förbaskat kallt i vattnet så vi stannade inte länge) och kollade klart på Ice age 3 som vi började se på i onsdags.

Sen så käkade jag iaf lunch, läste ett tag och sen gick jag ut och sprang en runda. Duktigt eller hur?? ;) Haha, nej men jag springer inte alls ofta så aah...

Nej men sen åkte iaf hela familjen in till Hard Rock cafe och åt middag. Vi beställde in 2 typ tallrikar med tacos och delade på det och sen 2 jättestora (och dyra!) skålar med glass, browni, grädde, chokladsås och valnötter och delade på det. Mys!

Sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Håller på att , jaaa... vad ska man säga... , fixar en film? haha. Så ska antagligen kolla på den sen när den är klar.

Ha det gott, igelkott!!! :D :D :D





Jag just nu in my new tunik ↑


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test