Godnatt

Nej, nu ska jag lägga mig och sooooooooooovaaaaaaa! Här ändå inget att göra på datorn så ah. Har typ kollat alla bloggar som finns och så :P Kanske läser lite innan bara :) Just nu läser jag "Skämtaren Sune", haha! :D  Nej men det är bara för att jag har läst ut alla mina böcker så jag läser brorsans nu och Sune böckerna är ju ändå roliga (fast lättlästa). Jaja, vi hörs latero (asså imorgon :P) Puss och Godnatt! <3




Trött chey ;) "Sov outfit" = stoor kakelpalatset tröja (haha) och short



Mathilda:
Kommer du ihåg dom där böckerna jag läste på Matildas land? Jag sa ju att det fanns 3 st - men det finns typ 10, haha! Bara så att du vet om du nu skulle läsa dom :P


Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A

Ahahaha, jamen det är bara kul :D Jag ska ta och låna dem på biblioteket någon gång!

2011-06-26 @ 00:02:35
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test