Bad, sol och lite mera bad!

 

Hej! :)
Kom precis hem efter en lång, men otroligt härlig och rolig dag! Först så åt ju jag och Johanna frukost uppe vid en sjö. Vi badade också där och det var så skönt! 22 grader i vattnet var det. Vi kom upp till sjön typ 10 och åkte hem 2. Jaja, sen så åt vi lunch och efter det så gick vi och spelade tennis. Det var kul men otroligt varmt! Sen så åkte vi upp till samma sjö och badade igen. Kom hem precis nu. Har haft en väldigt rolig dag! Jag och Johanna ska äta frukost där uppe imorgon igen, och då kanske jag tar med mig kameran så kan ni få se lite bilder sen. Bra va? Nej, men nu ska jag kolla lite andra bloggar och sen ska vi typ äta. Tjingeling! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test