Breakfast

Hej på er!♥ Var ju som sagt och åt frukost på Egg and Milk idag med mammis.Här kommer några bilder på det jag och mamma åt: 



Oboj med grädde och marsmallows, flingor och pannkakor.



Min oboj eller choklad. Söta marshmallows va?




Bagel med mjukost.




Blåbärssylt/marmelad att ha på mackan eller på pannkakorna och ett ägg ;)




Mina flingor! Var bara tvungen att ta dom för att dom var så fina - dock var dom inte lika goda och skulle inte kunna tänka mig att äta dom varje dag.





Amerikanska pannkakor. Själv åt jag med socker och sylt på ( asså halva halva) med ska man äta på "äkta amerikanskt sätt" så ska man ju ha sirap på :)



Maten var jättegod och det är ju roligt att göra något specielt nån gång och lyxa till det lite! ;) En frukost meny bestående av 1 bagel, Kaffe/te, 1 ägg och flingor/yoghurt/fruktsallad kostar 69 kr. Om man vill göra som jag gjorde och ha oboj istället för kaffe eller te kostar det 10 kr extra. 2 amerikanska pankisar kostar 30 kr. Ha det bäst!!! :P Pusspuss ;)

Kommentarer
Postat av: ella

Jag måste äta där någon gång.Maten ser jätte god ut

2011-07-18 @ 11:39:14
URL: http://loveella.webblogg.se/
Postat av: ANDREA

Mmm mumsigt:) Det är jätte gott där verkligen !

2011-07-19 @ 19:40:58
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test