Konad imageplate

Hej hej! :)  Kommer ni ihåg att jag sa att jag hade beställt 2 saker från Nelly.com för ett tag sen?  Jajs, i vilket fall som helst så beställde jag Konad imageplate och en Single Stamper & Scraper.


Haha, den är lite smutsig, men det är bara för att jag använde den förrut för första gången.


Det här är iaf typ en nagelmall. Man målar på nagellacket över det mönstret man vill ha så lägger det sig i "små skåror" som är själva mönstret. Sen tar man skrapan och skrapar över mönstret så att bara är nagellack i mönstret kvar. Sen tar man sin svamp/stämpel och trycker på mönstret och då fastnar det på den och sen trycker man det på nageln. Kanske lite svårt att förstå men kan inte beskriva bättre :S

Här kommer 2 lite bättre bilder på det från nellys hemsida:


Konad imageplate M57  ↑






Single Stamper & Scraper ↑



Såhär blev det iaf när jag provade på mina nalar förrut:




Ha det så bra!! Kram F


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Okej, jo har spelat gothiacup en match och ska senare på invigningen!:)

2011-07-18 @ 16:50:17
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test