Gothia cup

Hejsan sötisar! ♥ Idag har jag varit och kollat på när min brorsa spelat Gothia cup i Kungsbacka, och sen så var vi inne på Heden också och kollade när BP spelade och kollade på dom "tälten" eller vad man ska säga med massa olika saker. Sen när jag kom hem var jag med Ella ett tag, och nu sitter jag här. Har såklart hunnit med att äta också mellan varven,haha! Falukorv och pasta till lunch, blåbärsmuffins med vaniljkräm till fika på Avenyn på Evas palay och grillad kyckling med klyftpotatis till middag, mums :P Intressant vavavava?? Haha, nej men nu tänkte jag ta och spela lite Sims 3, och sen kanske jag och Ellis Bellis skulle ha filmkväll. Jaja, Se yaa latero! ;)


Just nu↓ Roligt man kan ha med en webcam ;)





  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test