F.R.I.E.N.D.S



Halloj!! :)
Idag har Jesper och Hanna vart här så därför har jag ikke bloggat (sen är det ju sommarlov också och då blir det mindre bloggning). Vi spelade iaf tennis och innebandy, badade, kollade på Twilight, åt lunch, fikade m.m :) Skojeliskoj!!!

Om ett tag ska jag sova (fast egentligen borde jag väl lägga mig nu), fast jag är inte ens trött så vi får väl se hur det går! ;) Ska kolla fejjan och lite sånt innan bara. Sen får jag väl lägga  mig i min säng och filisofera (hahaha!!) tills jag somnar eller nåt? :P När jag vill somna så brukar jag oftast tänka på vad jag ska göra imorgon och planera tid för tid - fast det tidsschemat brukar jag ändå inte följa dagen efter ändå - men det funkar rätt bra! :) Nej, nu ska jag inte babbla skriva på om massa konstiga saker. Ses (eller ah, typ hörs!). Puss ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test