7 saker ni inte visste om mig (tror jag!)

1. Jag är född en dag för tidigt!

2. Jag kan inte äta rostade mackor normalt, utan äter alltid upp alla kanter utom 1 först så jag kan hålla i den medans jag äter det i mitten!

3. Jag har 3 olika bloggar just nu, fast jag bloggar bara på 2 av dom!

4. Jag har fortfarande gosedjur i min säng när jag sover, hehe! ;)

5. Ibland på vintern öppnar jag mitt fönster lite innan jag ska gå och lägga mig bara för att jag älskar att somna när det är så kallt så att man fryser!

6. Ibland (eller ah, oftast) så läser jag medans jag borstar tänderna bara för att jag tycker det är så tråkigt att borsta tänderna annars!

7. Jag läser väldigt mycket och fort, så för nån vecka sen så läste jag 7 st 200 sidors böcker på typ 3-4 dagar (fast då var böckerna jag läste sjukt bra och spännande, serien heter TRE)!


Kommentarer
Postat av: Jag såklart!

7:an = O.M.F.G! :o :O Jag läser en 200 sidors bok på en vecka eller meeeer! :O

2011-07-13 @ 10:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test