Dag 8 - Min vecka

Hej hej :)

Nu tänkte jag berätta om vecka 52.

Måndag:
Innebandy cup i skolan. Min klass kom 2:a. Bra jobbat allihoppa!! Är jätte nöjd med min insats även om vi inte vann :)

Tisdag:
Åkte skridskor med klassen. Kul :)  Sen på kvällen var det julavslutning med innebandy då vi spelade cup och fikade.

Onsdag:
Fick Jullov <3 Det ända vi gjorde den dagen i skolan var att fika och vara i kyrkan ett litet tag. På kvällen var jag på teater och åt middag i Haga.

Torsdag:
Var på Bibblan med mamma och låna massa böcker. På kvällen bakade jag saffranskaka, slog in julklappar och kollade på Uppersittarkvällen.

Fredag:
JULAFTON!!! Behöver jag säga nåt mer??

Lördag:
Julfirande hos Farmor.

Söndag:
Julfirande hos Farfar




Kommentarer
Postat av: FowZie ♥

nu märker man att 2011 är igång när folk har börjar uppdatera ordentligt ! =)

2011-01-04 @ 01:36:39
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test