Dag 13 - Det här vill jag bli

Hittade på en egen idag igen :P

Jag är inte riktigt säker på vad jag vill bli, men nån typ av designer/ inredare skulle vara kul. Antingen ha en egen affär där man säljer heminredning eller ha ett eget klädmärke är nog min dröm :) Eller tänk att ha ett eget inredningsprogram där man åker runt och gör om folks hem. Det skulle också vara såå kul. Funderar också lite på arkitekt...

Som ni ser så vill jag bli nån typ av inredare/ designer / arkitekt. Vi får helt enkelt se vad det blir :) Har ni bestämt er vad ni vill bli??


Kommentarer
Postat av: Josse ♥

Hejsan! Var gärna med och tävla om en invite till bloggsvar i min blogg :)

2011-01-08 @ 15:48:04
URL: http://jossesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test