Linnen,ramar,skor m.m

Hallå hallå ;)

Här kommer some pics på det jag köpte på  


Converse - låga
( fast dom köpte jag på en skoaffär utanför )



2 linnen - gult och rosa



Tisha med tryck



Grönt boxar linne med ficka



Jeans tights



Låga strumpor



Träningströja oversize modell


Väska jag ska ha till idrotten i skolan och till träningen



Söta burkar jag ska ha på skrivbordet



En Muffins, nej men det är en burk som är wannabe muffin haha :P



Ramar till min fotovägg elr vad man ska kalla det. Ska sätta upp dom för att täcka lite hål ;)



Tuggummi till tuggummiatomaten, fast dom är ju min brorsas då oxå.



Tuggummi, fast det är ju inte heller bara mina då men hade lust att ta lite bilder :P


+ en lampa jag ska ha i mitt fönster, en ögon sminks bortagnings gel och ett skrivbordsunderlägg.



Ha det gött ;)


                                                                                             


Jag tycker ni har blivit lite dåliga på att kommentera så gör gärna det lite oftare. Älskar att få kommentarer och det tror jag alla gör så jag ska oxå försöka bättra mig och kommentera mera :D


Kommentarer
Postat av: Addiis

Åh vad mycket och fina grejer!

Älskar det gröna linnet med fickan! Och en sån där muffin burk har jag med fast rosa o gul^^

2011-02-18 @ 18:50:04
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test