Fixat på rummet :)

Halloj ;)

Idag har jag varit på F-torget med mammi,pappi och Filip. Kollade runt lite och fikade. Sen åkte vi till några möbelaffärer, bla Mio. Hittade en snygg sängstomme där men vi får se, den vart mycket bredare än min säng jag har nu. Vill väldigt gärna ha en säng som blir lite mer som en soffa om man slänger upp några snygga kuddar i den.

Sen när vi kom hem så fixade jag lite på rummet, dvs äntligen bestämmde hur jug skulle möblera det, satte in grejer i min nya bokhylla och byrå, hände upp min  spegel, tavlor m.m.  Ska iväg nån dag nu och kolla på tapet och lite så också, så får vi se hur det blir med det. Ska ju bara tapetsera under snetaket isåfall, och då behövs det bara en rulle så det blir inte så dyrt :) Jobb för mamma och pappa bara ;) Ny matta behövs också, en stor lurvig. Har ingen aning på färg bara, förslag någon??  Ska även köpa ramar och beställa hem bilder till min fotovägg. Behövs många bilder för att täcka lite märken jag har på väggen från mina gamla saker :P Sen ska jag även ha nya kuddar och en ny pläd till min fotölj. Och ska kolla på ett nytt skrivbord+ stol. Är inne på ett högt, vitt skrivbord med en barstol till. Snyggt tycker jag  :thumbup:




Nu ska jag börja ladda inför solsidan, haha ;)  Nää, men jag ska äta Ostkaka. Mums :P Älskar det!! Har ni ätit Ostkaka?? Isåfall, vad tycker ni om det??








Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A

Svar: Jaa det tycker jag :D

2011-02-06 @ 20:32:10
URL: http://mmiah.blogg.se/
Postat av: andrea

tips på matta:röd!

jag har ätit ostkaka många gånger! LOVE IT! Jätte gott :) Hoppas ditt rum blir fint.

P.S hur gör du så att det blir smilisaar i inlägget?

2011-02-07 @ 14:46:50
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test