Liseberg

Hej! :) Kom precis hem från Jul på Liseberg. Var där med mamma, pappa, Filip och Mormor. Har massa bilder, men visar dom imorgon. Tycker det är så himla mysigt på Liseberg på julen ♥ Någon som vill åka dit någon dag kanske..? :D

Vann marabouchoklad på Liseberg så ska sätta mig och äta den nu och kolla på Gossip girl. Gissa vilket nummer jag vann på?? ;) Tredje gången jag vann på det nummret på EXAKT samma hjul! Tur eller skicklighet? Jag tror på det sistnämnda ;) Puss ♥



Förra året då jag var där med Mathilda :) Då var det massa äkta snö där, detta året såg vi bara "fejk"....

Kommentarer
Postat av: mathilda

åh, jag vill gå, jag vill gå, jag vill gå :D

vi får dra oss dit nån gång och strosa runt och mysa lite!

2011-12-02 @ 22:37:20
Postat av: mathilda

woop, ska vi dra in till stan imorgon, dra runt lite, fika och mysa? måste hitta något att ha på mig vid jul, några julklappar och lite sånt :) har du lust?

2011-12-02 @ 22:57:38
Postat av: Andrea

Åh jag vill också dit!

2011-12-03 @ 14:48:14
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test