2:a advent

Hej! Amanda och hennes familj gick hem för runt 40 minuter sen. Vi hade jättekul så det var ju bra! :) Körde bl.a. Buzz, Wii, pingis, lite olika lekar ute (bra när man är 4 st, hehe... :P) och kollade på film.

Jag gjort mig iordning nu, och ska lägga mig. Måste gå upp kvart i 7 imorgon så jaa, kommer vara helt död, haha! Nej, det går säkert bra. Ska stå i ett café vi har med innebandyn för att tjäna pengar till laget. Måste sova nu. Godnatt <3

( eftersom det är 4 december nu så öppnade jag min presentkalender innan jag gick och la mig, hihi :D )


Kommentarer
Postat av: Andrea

Kan inte du visa varje dag vad du har fått? :D

2011-12-04 @ 11:45:19
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test