Universeum + Shopping

Halloj bloggisläsare!! ;) Idag har jag vart först på Universeum och fixat mitt årskort och sen gick jag, mamma och Filip runt på stan lite och shoppade och fikade. Vi var bl.a. i Svea affären och där köpte jag ett par shorts, ett linne/tunika och en jacka. Vart 75% rea på allt så det var skit billigt verkligen (jämfört med vanligt iaf). Nej men ni vet dom där Svea koftorna brukar ju kosta typ 800, så nu kostar dom ju typ 200 kr, och det är ju billigt för en "vanlig" kofta också! Men jag köpte ingen för jag har ju redan en :) Nej men nu ska jag kolla mitt café på Bakery story, haha! Jättekul spel och man blir verkligen beroende! Så har ni iPod/pad eller iPhone så tycker jag ni ska ladda ner det för det är ändå gratis. Jaja, nu ska jag fixa med det. Vi hörs! Puss ;)

Kommentarer
Postat av: mathilda

Svar: Du är välkommen anytime! Jag har fått idas rum också men jag tänker inte avslöja färgerna, det får du se när du kommer hit ;)

2011-08-10 @ 21:23:05
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test