Skype





Så, nu har jag äntligen skaffat skype! :) Så om ni har skype kan ni väl komentera erat skype namn så lägger jag till er, eller så kan ni adda mig. Mitt skype namn är Felicia_ + mitt efternam (hoppas ni fattar hur jag menar för vill inte skriva mitt efternamn på bloggen, hoppas ni förstår...) Känns som om jag är väldigt sen med att skaffa skype, eller? Är det många av mina bloggläsare som har det?


Hej förresten! :)  Sorry för dålig uppdatering, men har ju börjat skolan nu och allt, så bloggen har helt enkelt fått en "liten paus", haha! ;) Ska inte skriva på om vad jag gjorde i skolan, för det är ju inte så kul, så jag har typ inget mer att berätta eller skriva om just nu. Eller, jo! En sak, men det orkar jag inte fixa nu. Bad for you! ;) Nu ska jag iaf kolla på True talent. Ha det gött! Puss ;)

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag har skype men jag kommer inte ihåg mitt namn! jag addar dig nästa gång jag loggar in :)

2011-08-24 @ 21:13:34
URL: http://mmiah.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag heter emma.bjuhr98. Adda mig!

2011-08-28 @ 14:56:53
URL: http://emmaasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test