Pics

Hej på er! ;) Här kommer några bilder från när jag och Mathilda var på mitt land i lördags. Bilderna är helt oredigerade, så dom kanske ser lite tråkiga ut :S


Mathilda ↓




Vi gick till en strand med jättefin sand!!!    .... Eller jaja, okej då. Jag står i en sandlåda ^^ ↓

                                                                                                      




Jag och Mathilda! :)



Blev inte så många bilder som ni fick se denna gången! :P Men vi tog jättemånga bilder, så ska redigera några av dom och så får ni se dom då :) Kram!

Kommentarer
Postat av: mathilda

det var kuuuuul!



gud va rolig jag är som aldrig kollar in i kameran ;)

2011-08-22 @ 16:51:22
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test