"Mini bloggpause"




Hej hej! :)
Sorry för jättedålig uppdatering, men har helt enkelt inte orkat sätta på datorn och skriva! Har haft en mini bloggpause kan man väl säga även om det inte var planerat, haha! :P

Jaja, sen sist jag bloggade har jag inte gjort något jättespeciellt. Har vart i skolan då, tränat, gjort läxor m.m  Idag har jag också vart med Julia, Julia, Moa, Sara och Johanna.J hemma hos Julia och ätit tårta som var kvar från hennes släktkalas :) Den var jättegod! Sen satt vi uppe på hennes altan och typ pratade ett tag, och sen cyklade jag och Moa hem.
 Nu sitter jag iaf och skypar med Hugo, William och Ashton. Fattar typ inte vad dom pratar om riktigt men jaja :)
Om ett tag ska jag kolla på Robinsson bara så att alla vet ;) Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test