Liseberg ♥

 





Hej hej! Var på Lisse igår med min familj. Det var jätteroligt! :D Hade inte vart där nån gång innan detta året för att åka saker heller, så det gjorde det ju extra roligt! Åkte såklart atmosfear, och tyckte inte den var alls läskig - den var bara "härlig" om ni fattar vad jag menar! ;) Har ni vågat åka atmosfear?? Om ni inte är jättehöjdrädda och tycker om Höjdskräcken så borde ni åka den :)


Idag ska jag och min familj ha kräftskiva med våra kompisar som vi alltid har varje år vid den här tiden. Detta året ska vi vara i - några av dom vi brukar ha kräftskiva meds - sommarsuga som ligger i Ullared (alltså byn/staden) . Vi ska åka om nån timme, och sen ska vi sova hos dom, så det blir ingen bloggning idag och troligtvis inte mycket imorgon heller. Vi ska nämligen svänga förbi Gekås påvägen hem! :D Nu måste jag sluta, för ska äta lite innan vi åker :) Kram på er finisar! ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: åh vad kul! :)<333

2011-08-27 @ 14:19:09
URL: http://spinaker.blogg.se/
Postat av: Andrea

vad skoj :) Jag var oxå på liseberg då! Kollade du på tove styrke?

Jag har också åkt atmos fear. :D

2011-08-28 @ 20:28:09
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test