Last day






2 st skogsbilder som är fotade för ca 1 år sen. Redigerade av mig i Picnik för nån dag sen.




Hej hej och godmorgon! :D 
Bloggade inte igår för var inne i stan med Emma, Johanna och Mathilda och gick i affärer (köpte inget), åt lunch och kollade lite på Rix Fm festivalen. Vart bara jag och Emma kvar när Rix fm började så vi kollade ett tag på nåt band vi inte ens visste vilka det var som sjöng massa covers, men sen orkade vi inte lyssna mer så vi gick iväg och kollade lite ist. Sen kom vi tillbaka och lyssnade 3 låtar på Love generation, och sen tog vi bussen hem :)


Idag så har jag inga speciella planer om man säger så... Ska ut och springa nu iaf, sen duscha med inpackning och sånt, smörja in mig med Body butter, fix det sista på mina naglar m.m :) Sånt som man fixar innan skolan ni vet ( börjar ju imorgon) ? ;)  Måste även kolla mitt pennfack så att jag har allt däri kom jag på nu... Jaja, nu ska jag ut och springa. Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test