Fotbad

Hej sötisar! Kom hem från en löprunda för kanske sådär en halvtimme. Har duschat och så sen dess. Nu tänkte jag ta och sätta mig och kolla på Tv samtidigt som jag gör/har/ sitter i (vad heter det?) fotbad! Vart jättelängesen jag gjorde det nu, så det ska bli skönt. Tänkte även fila och smörja in fötterna med body butter från The Body Shop efteråt. Deras body butters är verkligen jättebra och finns i så många olika goda lukter! Sen tänkte jag måla mina tånaglar i nån fin färg (troligtvis rosa!). Ska även smörja in benen och händerna med Body butter, är så himla torr! All min färg försvinner typ känns det som! :( Jaja, ska bli skönt att pyssla om sig själv lite :) Puss! ;)
Var på stan en snabbis förrut med mammis för att byta storlek på ett par skor jag köpte häromdan,men visar bilder på dom imorgon ( ni vet dom jag skrev om häromdagen?)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vilken lukt hade du på din body butter? Och hur mycket kostar dem?

2011-08-19 @ 10:20:57
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test