FF


Jag och brorsan på Mallis. Längtar tillbaka jättemycket nu när det är så tråkigt väder hemma!


Hej hej!:) Har FF idag hemma för både mammis och pappis har börjat jobba! ;) Haha, nej men ska inte hitta på nåt dumt så det är lungt!! :P ;) Tänkte kanske ta och ringa nån kompis sen, men vi får se :S Måste iaf prata med Mathilda, för hon ska ju sova över här nån dag i veckan. Så Mathilda, om du läser detta kan du väl messa/ringa eller nåt!? Aja, nu ska jag läsa lite bloggar, kolla Facebook och så. Ha det bäst! Puss ;)

Kommentarer
Postat av: mathilda

hejhejhej felicia! jag kan typ alla dagar den här veckan men jag ringer/messar dig imorgon :) kram!

2011-08-15 @ 11:50:35
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test