Mina dagar =D

Har inte bloggat på ett tag nu och är ledsen för det. Jag har helt enkelt haft väldigt mycket att göra och inte orkat. Här kommer iaf lite kort om det jag gjort.

Torsdag:
Var på F-torget med Emma och hennes mamma. Köpte ett armband från H&M som ser ut såhär:



Sen på kvällen var det innebandyträning som vanligt.

Fredag:
Var på Ellas poolparty. Det var jätte skojigt!! Vi badade i hennes pool, körde Funny Bunny, frågesport m.m. En sak som var jätte tråkigt var att jag missade Julias tjejmiddag som var samma dag:(

Lördag:
Var i Kungsbacka med Familjen idag ocp på mitt land. Hämta min bok från Kungsbacka bibliotek som jag fick bara för att jag lånade och läste 10 böcker därifrån i sommras. Fick den här boken:




Sen var vi på Kungsmässan och då köpte jag en vinterjacka på Stadium.





Tog också ett till hål i ena örat idag. Det blev jätte snyggt!!! Här kommer en bild:



Skriv gärna en kommentar och berätta vad ni tycker!!


Ha det så bra// Fiffi


Kommentarer
Postat av: Emma

snyggt

2010-09-11 @ 19:54:20
URL: http://eelmlmaa.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Den boken har jag läst! Superbra!:D



Sv: Jo vi ringde dig både på morgonen och på eftermiddagen, men du svarade inte.

2010-09-11 @ 20:18:36
URL: http://mmiah.blogg.se/
Postat av: Ida

Snyggt med ett till hål i örat! Jag har också det! (om du inte visste det då :P)



2010-09-11 @ 20:40:11
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test