Nordstan & Haga

Hejsan svejsan!

Idag var vi inne i stan och fixade pass till mig och Fille. Det gick väl bra förutom att  man inte fick le så jag såg jätte konsig ut och så blev min namnteckning inte så bra.

När vi hade fixat det
( fast vi kommer inte få dom förrän på fredag ) så åkte vi till Nordstan. Fille skulle köpa presenter till hans kompisar som har kalas snart så jag hann inte gå i aå många roliga affärer :( Bara Missay och The Body shop. På the Boy shop köpte jag shampo och sånt där. Tycker the Body shop har jätte bra saker :)

Men på Missay hittade jag ingenting:(

Efter det åkte vi till Haga och fikade. Jag tog köttbulle macka, apelsin juice och en Cup cake som var jätte snygg! Sen gick vi runt i Haga och kollade lite.

Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test