Svar på frågorna



Hej hej :)

Nu tänkte jag svara på frågorna jag fick på min frågestund.

Börjar med antingen elr frågorna:

¤ Sommar / Vinter

¤ Jul / Födelsedag

¤ Cola / Fanta

¤ Msn / Facebook

¤ Morgontrött / Morgonpigg

¤ Svenska / Engelska

¤ Matte / NO

¤ Choklad / Lakrits

¤ Smink / Mode

¤ Beyonce / Rihanna

¤ Sångerska / skådespelerska


Och nu kommer alla andra frågor:

1. Favorit outfit?
Jeans, tunika, kofta, stövlar/ kängor och en stor väska på hösten.
Och nån snygg klänning elr linne och mini shorts på sommaren.

2. Vilken årstid gillar du mest?
Jag vet inte.... gillar alla lika mycket på sitt sätt

3. Hur kan du vara så söt?
Jag vet inte, får väl tacka mamma och pappa *fniss*
Tack så mycket förrästen <3

4. Har du någonsin varit kär i nån?
Jaaa... det har jag väl ;)
Men kommer inte berätta vem.... *ler*

5. Vad är det dyraste du äger?
Golvet i mitt rum, haha :P Nee skoja bara.
Om du tänker på kläder så är det nog min onepiece och på saker så är det väl datorn elr mobilen.

6. Om du fick välja mellan att bli rik elr få ett långt och lyckligt liv, vad skulle du då välja?
Att få ett långt och lyckligt liv <3

7. Vilken är din favorit färg?
Rosa, rosa och rosa!!

8. Vad heter din kamera?
Ingen aning :P

9. Har du nått djur?
Nej, inte nu :(

10.  Favorit film?
The Twilight saga och 27 dresses

11. Favorit mat?
Tacos

12. Vad är ditt favvo plagg?
Min One piece <3

13. Vad köpte du senast du var och shoppade?
Jag köpte en grå collage tröja från ONLY

14. Varför började du blogga och när började du blogga?
Jag började blogga för att det verkade kul den 10 Mars 2010 på min och Emmas blogg Emmififfia.
Den här bloggen skaffade jag den 14 Mars 2010.

15. Vad gör du helst en fredags kväll?
Kollar på nåt bra program på Tv elr på nån film  och äter godis med familjen.

16. Ska du resa någnstans i jul/ vinter? Isf vart?
Ja, det ska jag. Jag och min familj ska till Fortuventura.

17. Om du inte skulle gått i den bästa klassen ( 7B ), vilken klass skulle du då vilja gå i?
Jag skulle inte vilja gå i nån annan klass utan hade vägrat att gå till skolan och legat hemma och kollat på film iställe :P Nej men jag hade nog viljat gå i 7A isf eftersom det är samma arbetslag :)

18. Vad önskar du dej i julklapp?
Jag önskar mig bla. svarta Hunter stövlar, första säsongen med Gossip girl, en CD- spelare och pengar.

19. Vad är ditt favorit godis/ mat?
Choklad och glass!!!

20. Om du fick 3 önskningar, vad skulle du önska dig då?
Oj, va svårt! Jag skulle nog önskat mig ett långt och lyckligt liv, att det skulle bli fred på jorden och 369 miljoner kr :P



Hoppas ni är nöjda med svaren :)

Kram<3


Tack så jätte mycket till alla er som frågat nånting <3 :D

Julia

Mathilda

Matilda

Ida

Andrea

Sara

Emma


Tack, tack, tack :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test