Halli hallå :D

Tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår och idag.

Igår:
Va med Emma från 11-14 ungefär. Vi spela Lego Indiana Jones på play station. Haha, det va as kul XD
Sen så träffades ju jag, Emma, Mathilda, Johanna och Matilda kl.17.00 hos Emma för att ha våran film/mys kväll. Det var funny :) Vi åt pizza, kladdkaka, popcorn, salta pinnar, dip, kollade på Flickan från ovan och  Dear John. Sen sov alla utom Mathilda över.

Idag:
Jag gick och la mig, haha :P Kunde typ inte sova för att jag inte gillar att sova på luft madrass som jag gjorde och så snarka en persom och några ville ha lampan tänd så det var jätte ljust.  Aja, när vi vakna sen så kolla vi på Mean Girls och sen åt vi frukost och spela lite TV spel. Efter det så gick jag, Emma och Johanna ner till Bibblan och låna some books.

Ha det gött kyckling kött ;)


Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A - http://mmiah.blogg.se

Haha, vem var det som snarkade? ;p

2010-11-04 @ 19:05:00
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test