Fika med mammi <3

Hej hej :)

Efter det senaste inlägget så har jag spelat Tv spel med min brorsa, varit med Emma och ätit middag. Fast det va inte det jag skulle skriva om egentligen :P


Efter vi ätit
( vid 6 kanske ) så skulle pappa och Filip på hockey match på scandinavium så jag och mamma följde med in till stan. Vi gick i affärer till kl 7 ungefär ( dom stänger ju då ) och sen gick vi och fika på Rosa Pantern. Mysigt :D


Vi tog en morotskaka och en blåbärs paj och så delade vi på det. och sen tog vi var sin kopp med varm choklad med marshmalows och grädde.
Mums :P

Imorgon ska jag till Universeum med familjen ganska tidigt på morgonen så det blir nog inget inlägg då, men sen kanske det komer nåt med lite bilder.....


Kram ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test