Godmorgon<3

 

Hej och Godmorgon alla bloggläsare.
Jag gick upp för ungefär 40 minuter sen.
På den tiden har jag hunnit med att:
Ta på mig kläderna
Fixa håret
Äta frukost
( idag blev det mackor, juice och lite yoguhrt)
Borsta tänderna
Läsa tidningen
( iof så läste jag bara serierna och graffiti, och jag gjorde det samtidigt som jag åt)

Det var väl det jag har hunnit med.
Och eftersom jag fick lite tid över så tänkte jag berätta om lite jag gjorde igår.

Först så var jag ju i skolan då.
Sen gick jag och Emma hem till mej.
Först kollade vi i Ellos katalogen,
och sen så bytte vi design och lite sånt på våran gemensamma blogg
Emmififfia

Det blev riktigt nice


Sen så hade vi något möte i skolan om våran klassresa.
( föräldrar och barn från min klass)

Sen när jag kom hem så kollade vi på up.
Jag tyckte den var jätte bra, fast lite sorglig i början.

Nu måste jag sluta för snart ska jag träffa Emma och Ella
och så ska vi gå till skolan.

Kram♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test