Engelska prov

Hej på er!
Idag i skolan hade vi Engelska prov. Jag tycker det var ett ganska lätt prov, men vi får se när vi får tillbaka det...  Iaf så hade jag en bra dag i skolan. Sen efter skolan så gick jag och Emma hem till Mathilda. Vi gjorde inget specielt i slutet, så jag och Emma gick hem kl 16.30 tror jag. När jag kom hem så åt vi middag ( intressant eller hur :P ).

Nu så ska vi cykla till en badplats, fär Filip ska ha klassträff elr vad det kallas. Vi ska spela mini golf där. Hoppas det blir kul :)

Kram på er <<<<3


Kommentarer
Postat av: Ida

vi ska sjunga summer nights, samma som ni sjöng förra året.

2010-06-05 @ 13:14:48
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test